Toll free
NƏDİR ?
Toll Free 088 prefiksi ilə başlayan danışıq xidmətidir. Toll Free xidməti zəng edənə biznes və ya şəxsi nömrələrlə pulsuz əlaqə yaratmaq imkanı verir.
Danışıq müddəti üçün ödəmə, zəng edən tərəfindən deyil, zəngi qəbul edən Toll Free abunəçi tərəfindən ödənilir.
Azərbaycan üçün Toll Free 088 prefiksi və 7 rəqəmli nömrədən ibarətdir.
Siz hər zamankı kimi zəngi qəbul edirsiniz. Hər – hansı bir proqramlaşdırma və yaxud quraşdırmaya ehtiyac yoxdur
088 prefiksli nömrə, müştəriləriniz tərəfindən maraqla qarşılanacaqdır
Müştərilərinizin ehtiyacı olduğu zaman sizə ödənişsiz zəng etməsi onlar üçün böyük ayrıcalıqdır. Bu hallarda müştərilərinizlə əməkdaşlıq müddəti daha uzunömürlü olur
Potensİal müştəriləriniz sizə ödənişsiz zəng edə biləcəyi üçün rəqiblərinizdən daha üstün mövqe tutursunuz.
Toll Free 088 prefiksli telefon xidmətidir. Toll Free nömrələrinə zəng edən abunəçilər fərdi şəxslər həmçinin təşkilatlarla tamamilə pulsuz əlaqə yaratmaq imkanı əldə etmiş olur. Toll Free nömrəsindən istifadəyə görə ödənişi zəng edən tərəf deyil, Toll Free abunəçisi ödəyir.
TOLL FREE XİDMƏTİ İLƏ
MÜŞTƏRİLƏRİNİZ DAHA DA ARTSIN
Nömrənin qiyməti rəqəmlərin kombinasiyasına görə dəyişə bilər. Abunəçi hər ay abunə haqqı və istifadə etdiyi danışıq dəqiqələrinin qiymətini ödəyir.
Nömrə 088 prefiksi ilə başlayan 3, 7 və bu aralıqdakı say qədər rəqəmlərdən ibarət olur.
(088) xxx
(088) xxx-x
(088) xxx-xx
(088) xxx-xx-x
(088) xxx-xx-xx
Sifarişçi öz istəyinə uyğun bir nömrə seçərək, (özünün şəhər telefon nömrəsinin, digər mobil operator nömrəsinin eynisi və ya şirkətin adına uyğun hərflərlə) http://avirtel.az/ veb saytında onlayn müraciət edə bilər, baş ofisə yaxınlaşa və ya regional nümayəndələrimizə müraciət edə bilər.
Toll free xidmətinə 1(bir) iş günü ərzində qoşulmaq mümkündür.
Toll Free nömrələrini mobil operator, həmçinin bakı və region sabit şəbəkəsinə yönəltmək mümkündür.
Toll Free xidmət nömrəsinin üstün cəhətlərindən biri, rahatlıqla daşına bilməsidir.
Toll Free nömrə virtual nömrə olduğundan, istifadəçilərə məxsus (mobil və yaxud sabit şəbəkə) nömrələrinə yönəldilir. Belə olan halda istifadəçilər Toll Free servisindən öz istifadəsində olan nömrə üzərində zənglər həyata keçirmək imkanı əldə etmiş olur.
Avirtel ilə bağlanmış abunə müqaviləsinə xitam vermək üçün şirkətin baş ofisinə və ya regional nümayəndəliyə yaxınlaşaraq 1 ay əvvəldən ərizə formasında müraciət etmək lazımdır.
Bəli, amma bu halda zəng bir nömrədə qəbul olunur. Birinci abunəçi məşğul olan, ona zəng çatmayan, zəngə cavab vermədiyi zaman başqa nömrəyə yönləndirmə xidmətini aktiv etmək olar.
Mobil operatorlara, stasionar telefonlara, xarici ölkələrə və regionlara edilmiş zənglər üzrə tarif planları fərqlidir.
Cari ayin sonunda təqdim olunacaq hesab-faktura əsasında bizim bank hesabımıza, şirkətin baş ofisinə və ya hər hansı nümayəndəliyinə yaxınlaşaraq öyrənə bilərsiniz.
AZ 1106, M.Araz küç. 50c, Nərimanov ray., Bakı, Azərbaycan
Telefon: 088 202
E-poçt: contact@tollfree.az